http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1774
بازدید کل : 61292
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

دو شنبه 10 شهريور 1393 :: نويسنده : مهاجر

اجازه آقا من تازه آمده ام

هنوز نمی دانم روی کدام نیمکت بنشینم

توی کدام کتاب دنبال ردپای صداقت بگردم!

من جا مانده ام در اولین برگ در اولین سطر"ای نام تو بهترین سرآغاز"

شعر عاشقی هیچ حفظ نکرده بودم

یکبار سالها دور، از رو خوانده بودم

که پر از غلط های املایی بود نتیجه اش یک صفر بزرگ

اجازه آقا من دوباره آمدم تا مهربانی دلم را با زندگی جمع بزنم

ضرب در بی نهایت با دلهای شما تقسیم کنم

من آمده ام تا یک مثنوی بلند عاشقانه را

برای این کلاس از حفظ بخوانم

فرصتی دوباره می خواهم



نظرات شما عزیزان:

rosha
ساعت19:06---18 شهريور 1393
وبت عالییییییییییییییییییییییه

میلاد میرزایی
ساعت20:13---10 شهريور 1393
آهسته به یــــــــــــادت هستم

نمیشود فریاد زد

مردم این زمانه بد حسودند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،